İletişim:

ZikazevFlat Profesyonel Blogger Teması 2 yorum.

Bu Yazı Hakkında

Kazım Kabul

30 Mart 2014 Pazar


Öne Çıkan Resim
ZikazevFlat oldukça şık sade ve kullanışlı bir tema olduğu için sizlere sunmayı istedim. Tema bana ait değildir, yabancı bir sitede gezerken buldum ve burada paylaşıyorum.

Tema Özellikleri

# Göz yormayan renkler
# Genişliği ve yüksekliği tam tadında header 
# Şık bir menü ve menüde rastgele yazı butonu
# Gelişmiş BreadCrumbs eklentisi
# Yayın altında sitede ara kutusu
# Profesyonel yorum formu
# Özel resim efektleri
# Responsive destekli

Kurulum

RAR dosyasının içindeki "ZikazevFlat.xml" dosyasını masaüstüne çıkarın. Blogger yönetim paneline girin. "Şablon > Yedekle/Geri Yükle > Gözat > Yükle" yapın tema otomatik olarak kurulmuştur.

İndir

ZikazevFlat Profesyonel Blogger Teması ZikazevFlat Profesyonel Blogger Teması

RAR Şifresi: kazimkabul.blogspot.com

Paylaş

Facebook'da Paylaş
Twitter'da Paylaş
Google+'da Paylaş

İlgili Yazılar

ZikazevFlat Profesyonel Blogger Teması hakkında 2 yorum var.

  1. Bu tema çok hoş,Wordpressten Bloggere geçilmesinin ilk sebeplerinden biri :)

    YanıtlaSil